#

Idag pratade jag med Minna som sökt mig i ett par dagar. (min mob. funkar inte som den ska)
Åker ner och börjar jobba igen första veckan i juni och blir kvar tills i Augusti. (förutom veckan då jag är på Kos!)
Ska bli skönt att komma ner igen, har ju varit hemma lite nu.
Vi kom fram till att jag ska fortsätta träna för henne även om jag inte längre har någon häst. Ska låna någon av hennes och rida lektioner på, har ju ridit hennes hästar förut, men aldrig ridit lektion på någon av dom.
Det blir nog roligt eller åtminstonde lärorikt.
Blir bra för mig att hinna ta mig en funderare också hur jag vill göra med hästarna framöver.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Låter förnuftigt att ta en funderare, samtidigt som att du fortfarande får utvecklas och utmanas! Saknar dig, hoppas att vi hinner ses något under hösten iaf! Kram kram

2009-05-27 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0