#


varför lät jag dig glida mellan mina fingrar? Jag kom på försent hur jag känner för dig.

#

Undrar bara hur vissa människor tänker när dom ska sälja sina hästar?
HUR tror folk att dom ska få 200 000 för en 8 årig valack som gått LB-LA på 62%.
och om nu hästen blir såld för det priset, HUR tänkte då dom som köpte den?
Och att man sen lägger ut bilder i annonsen där hästen ser ut som en avdankad kamel gör inte saken mer vettig.
Herregud.

#

Allt som hänt under de senaste åren har börjat komma ikapp mig. Tromb, Titus, Zeleia.
Efter Tromb avlivats sprang jag rakt in i nästa häst köp utan att stanna upp och tänka, samma sak efter Titus.
Ville inte tänka eller förstå vad som hänt och sörja.
Men nu när jag inte har någon ny häst att "gömma" mig bakom börjar sorgen och saknaden komma ikapp mig.
och det är tungt, fruktansvärt tungt.

RSS 2.0