#

Har blivit riktigt långa dagar här. Vi är bara 2 som jobbar och det har varit tävlingar, vet. besök och programridningar hit o dit.
Har börjat jobba runt 5:30 varje dag och inte slutat före 19, knappt hunnit äta eller gå på toa.
Mycket ridning blir det också, speciellt nu när det bara är jag och Minna som rider, Hanna sköter endast "markservicen".  Men det är roligt också och framför allt lärorikt.

Idag höll jag på att åka i backen, mitt framför näsan på Conrad Schumacher som stod och hade träningar.
Red en 5 åring som var lite sprallig, men som tur var höll jag mig kvar.
Alla som såg oss fick sig ett gott skratt, men det är ju alltid kul att glädja andra..

Zeleia är föresten 100% dräktig nu! Var in på koll idag och allt såg jätte bra ut!

#

Och så var jag tillbaka i Skåne hos Minna.
Kommer jobba till den 22 och sen åker jag ju till Grekland en vecka!
Kommer hem från grekland den 1/7 och börjar jobba den 2/7 igen och blir kvar tills augusti.

Imorgon är det bara jag och Marie som jobbar vilket innebär att det kommer vara en lååång och stressig dag, det blir så när man bara är 2. helst skulle vi vara 10 för att få det att "gå runt".

#

Idag var jag och hälsade på Zeleia i hennes nya hem!
Blev så glad när jag såg hur bra hon har det.
Nästa vecka ska hon in på 40 dagars koll, spännande!




RSS 2.0