#

Höll ihop allt under dagarna i Östersund. Försökte svara på frågor om henne utan att gråta. 
Tur jag har ett roligt minne jag plockar fram varje gång det känns som gråten är nära, det hjälper!
Åkte till Tanne en sväng, där var allt som innan jag flyttade, skönt.
Kikade på Karins nya, kommer bli mycket fin!
Klappade lite på prinsessan (maggis) gu va den hästen lärt mig mycket!

Roligt att träffa alla, speciellt Erika. och Cathrin som snart kommer till mig!
Minna hann ringa innan hon åkte till Las vegas, ska ner o jobba, skönt!
Är hos pappa nu och tar det lungt innan jag åker tillbaka

 

Kommentarer
Postat av: Ninni!

Ja lilla maggan var nog glad att träffa dig:D Hon är bäst! idag har vi varit ut i skogen i och ridit barabacka utan hjälm i grimma och grimskaft:D hihi! Men nu laddar vi för NORGE RESA!!! har börjat kolla på jobb´!!

KRam till dig!

2009-04-18 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0